Pogosto zastavljena vprašanja
Ali je za nakup potrebna registracija uporabnika?
Registracija za nakup ni potrebna.
Ali imate tudi fizično trgovino, kjer si izdelke lahko ogledam v živo?
Moj zajček je spletni butik, ki deluje brez fizične poslovalnice. Naše izdelke zato vedno skrbno pofotografiramo, da lahko dobite čim boljšo predstavo, kako izdelek zgleda. Ob izdelku boste vedno našli zgovoren opis izdelka, kjer izveste vse o njegovih lastnostih.
Želim naročiti izdelek preko telefona. Ali vas lahko pokličem?
Seveda. Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 na telefonski številki +386 40 731 040.
Imam kodo za popust - kam jo lahko vnesem?
Kodo za popust vnesete v okence “Koda za popust” v 3. koraku plačila, preden izberete način plačila. Kode se med seboj ne seštevajo, pri vsakem nakupu je mogoče unovčiti eno kodo za popust.
Lahko dobim originalni račun na podjetje?
Seveda. V polje “Naslov za račun” vpišite vse podatke podjetja vključno z davčno številko. Pripravili vam bomo račun na podjetje in vam ga poslali na e-mail, ki ga boste vpisali ob oddaji naročila.
Ali lahko pri vas naročim poslovna darila?
Absolutno! Oglasite se nam na info@mojzajcek.si in z veseljem vam bomo pripravili ponudbo za vaše zaposlene ali njihove malčke.
Ali lahko za poslovna darila na izdelek izvezete tudi logotip našega podjetja?
Seveda - pošljite nam vaš logo v vektorski ali pdf. obliki in z veseljem ga bomo dodali na darila za vaše zaposlene ali njihove malčke. Pri večjih količinah daril vam priznamo tudi količinski popust.
Po opravljenem nakupu na e-mail nisem prejel/-a potrditvenega maila. Zakaj?
Možno je, da se je potrditveni e-mail znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. Oglasite se nam na info@mojzajcek.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Kam bo prišel račun za moje naročilo?
Račun za vaše naročilo boste po opravljenem nakupu prejeli na vaš e-mail naslov. Možno je, da se bo e-mail z računom znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. V tem primeru se nam oglasite na info@mojzajcek.si.
Ali je možna stornacija naročila?
Pri personaliziranih darilih (torej kjer izvezemo ali natisnemo ime otroka ali obdarovanca po vaših navodilih) stornacija žal ni mogoča. Edina možnost stornacije naročila je, če nas takoj po oddanem naročilu kontaktirate na telefonsko številko: +386 40 731 040.
NAČINI PLAČILA
Katere vrste plačil omogočate?
Omogočamo naslednje možnosti plačil:
- Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa dostavni službi Pošta Slovenije.
- Plačilo z bančnim nakazilom po ponudbi oz. predračunu. Ponudbo vam pošljemo na vaš e-naslov.
- Plačilo s plačilnimi karticami Mastercard, Visa, American Express.
- Plačilo z Apple Pay.
- Plačilo s Paypal.
Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?
Spletna trgovina mojzajcek.si uporablja ustrezna tehnološka in programska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov in plačil. Avtorizacija kreditnih kartic se vrši v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku.
Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, tako da poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika in z osebnimi podatki razpolaga previdno in varno.
Ali vam moram pri plačilu po ponudbi poslati potrdilo o opravljenem plačilu?
Ni potrebno, saj bomo vaše nakazilo videli v bančnem prometu in vam po prejetem plačilu poslali paket.
Ali ponujate tudi darilne bone?
Seveda. Izberete lahko darilni bon v vrednosti 15€, 30€, 50€, 80€ ali 100€. Darilni boni so veljavni 1 leto od nakupa. Darilne bone lahko naročite tukaj.
DOSTAVA PAKETA
Opravil/-a sem nakup v spletni trgovini. Kdaj lahko pričakujem paket?
Trenutni rok dobave personaliziranih izdelkov je 2 do 6 delovnih dni. Ko je vaše naročilo zaključeno, prejmete obvestilo, da bo šlo na pot. Izjema so personalizirane beležnice, saj za izdelavo teh potrebujemo cca 6 - 9 dni.
Ali lahko pošljem vaš paket direktno na naslov prijateljice?
Seveda. V tem primeru pri naslovu za dostavo vpišite njen naslov. Od vas potrebujemo le vaš e-mail, na katerega vam bomo poslali e-račun.
Ali lahko paket prevzamem osebno?
Tako je - naročene izdelke lahko po dogovoru prevzamete osebno, na naslovu Ulica na trg 5, Metlika. V tem primeru ne plačate stroška dostave.
Preko katere dostavne službe pošiljate pakete?
Pakete pošiljamo preko dostavne službe Pošta Slovenije.
Ali bom predhodno obveščen/-a o času dostave?
Tako je, pred dostavo boste prejeli e-mail in SMS, da je paket na poti. Če se s kurirjem zgrešite, vas bo poklical, da se dogovorite za prevzem.
Kakšni so stroški dostave za Slovenijo?
Če izberete plačilo s kartico ali na TRR, znaša strošek dostave 4 EUR. Če izberete plačilo po povzetju, znaša strošek dostave več, saj Pošta Slovenije za plačilo po povzetju zaračuna provizijo. Če paket prevzamete osebno, vam stroška dostave ne računamo.
Zakaj paket še vedno ni prispel?
Ko odpošljemo vaš paket, prejmete obvestilo, da je pošiljka na poti. Če v roku 3 dni od obvestila še vedno niste prejeli paketa, nas o tem takoj obvestite na info@mojzajcek.si. Takoj bomo preverili, kje se nahaja vaša pošiljka.
VRAČILA IN REKLAMACIJE
Prejel/-a sem poškodovan izdelek. Kaj naj storim?
Hej, tudi najboljšim se lahko zgodi. Prosimo vas, da nam fotografijo poškodovanega izdelka pošljete na naš e-mail naslov info@mojzajcek.si in v najkrajšem možnem času bomo poskrbeli za zamenjavo.
Na koga se lahko obrnem v primeru reklamacije ali menjave izdelka?
V primeru reklamacije ali menjave izdelka se nam oglasite na e-mail naslov info@mojzajcek.si in navedite razlog ter priložite fotografijo. Tako vam bomo lahko najhitreje pomagali.
Ali lahko vrnem kupljene izdelke?
Če ste naročili personaliziran izdelek in ta nima stvarnih napak, vračilo žal ni mogoče, saj je bilo narejeno posebej za vas po vaših željah.
Če odgovora na vaše vprašanje niste našli, nam pišite na e-mail info@mojzajcek.si ali nas pokličite na +386 40 731 040 in z veseljem vam bomo pomagali.