Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI MOJZAJCEK.SI

Vse naše kupce vljudno naprošamo, da si pred uporabo naše spletne strani preberejo vse splošne pogoje. V kolikor nadaljujete z nakup v naši spletni trgovini, štejemo, da ste seznanjeni z vsemi pogoji poslovanja in da se z njimi tudi strinjate. Podjetje Grinel d.o.o. , si pridružuje pravico do sprememb pogojev v spletni trgovini www.mojzajcek.si, pridružujemo si tudi pravico do tiskarskih napak.

PODATKI:

Naslov spletne trgovine: www.mojzajcek.si
Ime podjetja: Grinel d.o.o.
Naslov podjetja: Hočevarjeva ulica 3, 8330 Metlika
MATIČNA ŠTEVILKA: 6168957000
ID ZA DDV: SI 18368794
Davčni zavezanec: DA
TRR odprt pri banki Banka Intesa Sanpaolo d.d.: SI56 1010 0005 0844 388

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mojzajcek.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.mojzajcek.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Grinel d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.mojzajcek.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

ZAVEZUJOČI PODATKI PONUDNIKA

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja,
kontaktne naslove,
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
dostopnost izdelkov,
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
vse cene jasno in nedvoumno določene,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

LASTNOSTI ARTIKLOV

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

CENE

Vse cene v spletni trgovini Moj zajček so prodajne cene v evrih (EUR) in veljajo na dan naročila oz. v trenutku potrditve naročila. Končni ceni je v zadnjem koraku naročila dodan strošek dostave.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Grinel d.o.o. si prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino.

Grinel d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.

Popusti in kuponi se med seboj ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!

NAČINI PLAČILA

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

– Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu.

Na spletni strani mojzajcek.si, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– Plačilo s kartico ali paypalom
– Plačilo po povzetju ali prevzemu

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini Moj zajček bodo odpremljeni v okvirno 2-6 delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

Cena poštnine z dostavno službo Pošte slovenije znaša 4.00 EUR (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila), pri izbiri plačila po povzetju s zaračuna še dodaten strošek provizije naknadno, podatek o proviziji ima Pošta Slovenije in se lahko čez čas spremeni. 

Dne 21.8.2023 pri pošiljkah z odkupnino (po povzetju) Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,15€ do zneska 98,00€, 1,17% vrednosti pri zneskih 98,00€-501,00€ ter 5,36€ +0,30% od vrednosti pri zneskih nad 501,00€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti).

Paketi višjih tež se zaračunavajo po uradnem ceniku Pošte Slovenija. Stroški neupravičenega vračanja paketa: 7,92€ (glej Rok za prevzem blaga). Za težje pakete, pakete posebnih oblik ipd. se zaračuna poštnina po ceniku Pošte Slovenija. Cenik Pošte Slovenija je na voljo na njihovi spletni strani. Cene poštnine že vsebujejo 22% DDV. Čez čas se te podatki morda lahko spremenijo.

Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila.

Naročila

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (račun). Pogodba (račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Reklamacije artiklov

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.

Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail info@mojzajcek.si ali po telefonu na 040731040.

Varovanje podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini www.cistkjut.si dovoljujete, da podjetje Grinel d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Grinel d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Avtorske pravice

Spletna trgovina www.mojzajcek.si je v lasti podjetja Grinel d.o.o., vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@mojzajcek.si ali po klasični pošti na naslov: Grinel d.o.o., Hočevarjeva ulica 3, 8330 Metlika.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se spori rešijo sporazumno.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.

Odgovornost za napake

Grinel d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) na spletni platformi.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila info@mojzajcek.si ali po telefonu na 040731040, od ponedeljka do petka med 9:00 in 17:00 uro in ob sobotah med 9:00 in 12:00.